Palaute ja reklamaatiot

Tavoitteenamme on, että asiakkaat ovat aina tyytyväisiä toimintaamme. Jos jostakin syystä olet tyytymätön, toimi allaolevien ohjeiden mukaisesti.

Reklamaatio
Mikäli olet tyytymätön palveluumme, otamme mielellämme kommenttisi vastaan. Usein kyse voi olla väärinkäsityksestä tai tietojen puuttumisesta.  Ota yhteyttä meihin niin pian kuin mahdollista.

Valitus
Jos et reklamaation jälkeenkään ole tyytyväinen, voit lähettää kirjallisen valituksen seuraavaan osoitteeseen:

Garantum
Att: Peter Hammarsten
Box 7364
103 90 Stockholm

Valitus toimitetaan aina kirjallisena. Käsittely helpottuu, jos liität valitukseen kopiot asiaan liittyvistä asiakirjoista mm. merkintälomake, laskelmakopio, tili-/arvostusraportti, muistiinpanot jne.


Valituksista vastaa juristimme Peter Hammarsten.

Käytämme evästeitä sivustolla, lue lisää täältä.

Ymmärrän.