Tavoitteenamme on, että asiakkaat ovat aina tyytyväisiä toimintaamme. Jos jostakin syystä olet tyytymätön, toimi allaolevien ohjeiden mukaisesti.
ReklamaatioMikäli olet tyytymätön palveluumme, otamme mielellämme kommenttisi vastaan. Usein kyse voi olla väärinkäsityksestä tai tietojen puuttumisesta. Ota yhteyttä meihin niin pian kuin mahdollista.
ValitusJos et reklamaation jälkeenkään ole tyytyväinen, voit lähettää kirjallisen valituksen seuraavaan osoitteeseen:
GarantumAtt: Peter HammarstenBox 7364103 90 Stockholm
Valitus toimitetaan aina kirjallisena. Käsittely helpottuu, jos liität valitukseen kopiot asiaan liittyvistä asiakirjoista mm. merkintälomake, laskelmakopio, tili-/arvostusraportti, muistiinpanot jne.
Valituksista vastaa juristimme Peter Hammarsten.
Some of our cookies are necessary for the website to function properly. Other cookies are not mandatory and are used, for example, for analysis and marketing. Käytämme evästeitä sivustolla, lue lisää täältä.
Cookies that are necessary for our website to function satisfactorily and that are fundamental for your experience with us to be as good as possible. You can set your browser to block these cookies, but parts of our website will then stop working.
These cookies are used to be able to offer services from external parties, such as functions in social media. We also use these cookies to display customized offers and advertising when you browse other websites.