Tietoja suomalaisille asiakkaillemme

Vaikka emme enää tarjoa uusia sijoitustuotteita Suomessa, autamme edelleen nykyisiä asiakkaitamme. Löydät tältä verkkosivulta vastaukset yleisimpiin kysymyksiin ja autamme sinua myös puhelimitse ja sähköpostilla. Puhumme englantia ja ruotsia. Mikäli tarvitset apua suomeksi, voit olla yhteydessä myös omaan sijoitusneuvojaasi tai siihen pankkiin, jossa sijoituksesi ovat säilytyksessä.

Löydät näiltä verkkosivuilta tarvittavat tiedot sijoitustuotteistasi sekä voit seurata niiden päivittäistä markkina-arvoa. Mikäli tarvitset sijoitusneuvontaa, voit ottaa yhteyttä omaan sijoitusneuvojaasi joka on välittänyt sijoituksesi, tai voit myös keskustella sijoitustesi säilytystä hoitavan pankin tai sijoituspalveluyrityksen kanssa.  

Voit myös kirjautua asiakassivuillemme, missä näet yhteenvedon niistä sijoituksistasi jotka Garantum on järjestänyt. Jos sinulle ei jo ole käyttäjätunnusta ja salasanaa, voit tilata sen alapuolelta.

Voit tilata käyttäjätunnukset sekä muita tarvitsemiasi asiakirjoja täyttämällä tämän lomakkeen.
Huomaa, toimitamme dokumentit postitse asiakasrekisterissämme olevaan osoitteeseen. Asiakirjojen lähettäminen vie noin 3 - 5 työpäivää. Mikäli et ole saanut tilaamaasi aineistoa 2 viikon jälkeen, syynä voi olla että meillä ei ole teidän henkilötietoja järjestelmässä. Siinä tapauksessa ota yhteyttä sijoitusneuvojaasi tai pankkiisi. Voit ottaa myös meihin yhteyttä joko englannin tai ruotsin kielellä, lue lisää täältä.


Nimi - Namn 
Henkilötunnus - ID-nummer 
Tarvitsen - Jag behöver 
   
Vaihtoehto 3 / Alt. 3  
Mikäli valitsit arvoraportin, anna sen päivämäärä - Om du vill ha värderapport, ange datum för rapporten 
  

Käytämme evästeitä sivustolla, lue lisää täältä.

Ymmärrän.